Мінімальне замовлення на сайті - 250 грн
+38 (067) 265-55-00

Увійти

Обране

Кошик

0

Кошик

0
menu

Доставка і оплата

Сума мінімального замовлення у нашому інтернет-магазині - 250 грн.


Усі замовлення обробляються протягом двох робочих днів після їх оформлення.

payment

Способи оплати:

Системою оплати LiqPay

LiqPay – це платіжний сервіс, що надає можливості інтернет-еквайрингу – приймання платежів на сайтах, у мобільних додатках, підключених до Інтернету

На картку Приват

Реквізити надсилає менеджер після обробки замовлення.

При отриманні свого замовлення в офісі компанії-перевізника (Нова Пошта)

Комісію за переказ коштів сплачує Покупець у розмірі:

Нова Пошта

20 грн + 2% від суми переказу


Готівкою/банківською карткою в наших магазинах у м. Львів

Тільки для замовлень із самовивозом з наших магазинів у м. Львів. Замовлення оплачується при отриманні в касі нашого магазину, жодних додаткових комісій немає.

Готівкою кур'єру

Тільки для замовлень з кур'єрською доставкою у м. Львів. Замовлення оплачується при отриманні кур'єру, жодних додаткових комісій немає.

По перерахунку (для юридичних осіб)


При виборі цього способу оплати Вам буде сформовано та надіслано рахунок з реквізитами для оплати. Якщо рахунку немає протягом 2 (двох) робочих днів після оформлення замовлення, зверніться у нашу службу підтримки за тел. +38 (067) 265-55-00/у вайбер на номер +38 (067) 265-55-00. Рахунок дійсний протягом трьох робочих днів від дня його формування. У випадку, якщо його не буде оплачено протягом цього терміну, замовлення буде скасовано.
delivery

Способи доставки в межах України:

Усі замовлення ми відправляємо в межах України, за винятком тимчасово окупованих територій України та АР Крим. Можливість міжнародної доставки та її вартість потрібно узгодити з нашим менеджером до оформлення замовлення.

Перевірку замовлення на предмет цілісності упаковки і відсутності зовнішніх пошкоджень товару обов'язково здійснювати на місці - у відділенні служби доставки. При наявності пошкодження товару під час перевезення вимагайте від працівників служби доставки скласти акт із зазначенням характеру пошкодження товару і повідомте про це нам!

Якщо ви замовили доставку в поштомат, перевірку замовлення на предмет цілісності упаковки і відсутності зовнішніх пошкоджень товару теж обов'язково здійснювати на місці - при виявленні пошкоджень клієнт може оформити претензію:

1) у будь-якому відділенні, де йому допоможуть заповнити спеціальний бланк;

2) зателефонувавши до контакт-центру за номером 0 800 500 609.

Термін розгляду компенсації – до 3 днів з моменту запиту.

https://novaposhta.ua/poshtomat/#faq

Зверніть увагу! При доставці до складу транспортної компанії, замовлення зберігається на складі не більше 5 робочих днів, після чого повертається назад! 

Безкоштовна доставка:

  • в межах м. Львів для замовлень від 2500 грн (кур'єром на адресу)
  • в передмістя Львова (Брюховичі, Винники, Зимна Вода, Зубра, Лапаївка, Малехів, Малечковичі, Сокільники, Солонка, Холодновідка) для замовлень від 6000 грн (кур'єром на адресу)
  • в межах України для замовлень від 4000 грн лише за умови повної передоплати (у відділення перевізника)*
*Доставка великогабаритних вантажів (розмір більше 120 х 70 х 70 см, і/або вага (фактична і об'ємна) більше 30 кг), відбувається за рахунок отримувача.

Нова Пошта

Орієнтовна вартість доставки від 70 грн, орієнтовні терміни доставки 1-4 робочі дні.

Укрпошта

Орієнтовна вартість доставки від 32 грн, орієнтовні терміни доставки 2-8 робочих дні.

Самовивіз у м. Львові

Безкоштовно, при виборі цього способу обов'язково зазначте магазин, з якого Ви будете забирати своє замовлення.
ВАЖЛИВО! Замовлення, що не були оплачені при оформленні, зберігаються в обраному Вами магазині 5 (п'ять) календарних днів від дня оформлення.

Кур'єрська доставка в робочі дні здійснюється в проміжку з 14 до 18 години


Вартість доставки:
Львів - замовлення від 250 грн до 2500 грн - вартість 120 грн
Львів - замовлення понад 2500 грн - безкоштовна
Передмістя - замовлення від 250 грн до 2000 грн - вартість 170 грн
Передмістя - замовлення від 2000 грн до 3000 грн - вартість 140 грн
Передмістя - замовлення від 3000 грн до 6000 грн - вартість 120 грн
Передмістя - замовлення понад 6000 грн - безкоштовна
return

Умови повернення або обміну товару.

Повернути товар належної якості в магазин (або обміняти його на аналогічний) можна, якщо дотримані наступні умови повернення товару:

  • його немає у Переліку товарів, що не підлягають поверненню та обміну (див. список нижче);
  • він не використовувався і зберігся у тому вигляді у якому його купували (збережені пломби на фарбах, розчинниках і т. д.);
  • пройшло не більше 14-ти днів з моменту придбання товару, не рахуючи дня купівлі

Перелік товарів належної якості, які не підлягають обміну чи поверненню:

  • Фотографічний папір;
  • Товари в аерозольній упаковці;
  • Стрічки, шнури, мереживо, магнітна стрічка та інші товари на відріз;
  • Ручки, лайнери, маркери, фломастери та інші приладдя для письма та малювання.

Повернення товару у магазин (зворотню доставку) оплачує Покупець.

Вхід Реєстрація

Вхід

Поля, відзначені * є обов'язковими для заповнення!

Забули пароль?

Реєстрація

Поля, відзначені * є обов'язковими для заповнення !

Відновлення паролю

Вислати посилання для зміни паролю

Шановні покупці!
Звертаємо Вашу увагу на те, що ціни в інтернет-магазині Арт-Деко та в роздрібних магазинах Арт-Деко відрізняються!
Детальніше

Більше не показувати